תוכנית תחרויות להמשך העונה

איגוד הטריאתלון ומנהלי התחרויות עובדים בחודש האחרון על תוכנית תחרויות להמשך השנה.
כפי שפורסם לפני כשבועיים, התוכנית המתגבשת העבירה תחרויות לחלק השני של העונה שלפי התוכנית הנוכחית יהיה מעניין ומפתיע לטובה.

מלבד טריאתלון אשקלון שכבר פורסם ויתקיים ביום שישי ה-19/6 בחלק זה של העונה אנו באיגוד יחד עם מיקי אילני וקבוצת הטריאתלון "טרילניז" ועיריית הוד השרון עושים מאמצים לקיים את טריאתלון הילדים המסורתי ב-27/6 ואנו נוכל לעדכן רק בשבוע הבא האם ניתן לכך אישור משטרה.
שתי תחרויות אלו מיועדות רק לחברי איגוד שחידשו חברות לשנת 2020 (ניתן לבדוק זאת באזור האישי שלכם במערכת הרישום, במסך מס' 3 "חברות", אם מופיע לכם "רישום לאיגוד 20" בקובייה ירוקה (קובייה כחולה היא קובייה הממתינה לרכישת החברות) עם סימון וי ותוקף מצד ימין אתם רשומים לאיגוד בצורה תקינה לשנת 2020).
שימו לב! המערכת לא תמנע מכם רישום במקרה של אי חידוש/ביצוע החברות, אך במידה ובעת התשלום להרשמה לא תהיו חברי איגוד, תועברו אוטומטית לרשימת ההמתנה ולא לרשימת המשתתפים ותהיו תלויים במקום פנוי, אם יהיה.

לוח תחרוית קיץ-סתיו
לוח התחרויות המלא שמתוכנן עלה לאתר האיגוד והוא מכיל לא מעט תחרויות, אך חשוב לנו לציין שמניסיון העבר שיש סיכוי שיהיו שינויים בחלק מתאריכי התחרויות!
כמו כן, חשוב לנו לציין לוח התחרויות פורסם מוקדם מהרגיל בכדי לאפשר לכם ולמאמנים שלכם להתכונן כמה שיותר מוקדם לעונת הסתיו והעדפנו לפרסמו מוקדם במקום לחכות עוד ולהגיע לוודאות טובה יותר.

בתוכנית החדשה יש לנו אוסף של תחרויות מצויינות:
אקוותלון חיפה – תחרות קצרה במתווה אקוותלון לא סטנדרטי של שחייה בבריכה וריצה בעלייה שתפתח את עונת הסתיו.
טריאתלון ראשל"צ (בוגרים) – אחת התחרויות הותיקות בענף, בד"כ מתקיימת בחודשי האביב המוקדם והפעם היא תנוע לכיוון ספטמבר.
טריאתלון אשקלון- אליפות ישראל בספרינט, השנה יתקיימו שתי תחרויות באשקלון!
טריאתלון ראשל"צ (ילדים) – טריאתלון ילדים שיתקיים בשיתוף קבוצת גולדן טרי וקבוצת סוהו.
טריאתלון נתניה – תחרות קלאסית לקהל ולאוהבי הדרפטינג, הקפות, מסלול מעניין עם עלייה מפנקת מהים לשטח ההחלפה, כל מה שצריך כדי להנות מקצת מאמץ.
טריאתלון הילדים בנס ציונה – אחת מתחרויות הילדים הותיקות יחד עם הוד השרון, כמובן בשיתוף עם קבוצתו של אלי גז טימגז.
טריאתלון הילדים בכפר סבא – תחרות ילדים במסלול עם מעט שיפועים והרבה עידוד, תחרות שגם היא כבר זוכה לחגוג כמה שנים טובות בענף.
טריאתלון אשדוד – תחרות איכותית, הכנה מצויינת לטריאתלון גן-שמואל ולאליפות ישראל באילת עם מסלול שמאפשר לקבל עידוד מהקהל.
טריאתלון הילדים ברעננה – תחרות ייחודית שנערכת ביום שישי אחה"צ, בשיתוף עם קבוצת טרימור, טריאתלון הילדים האחרון לפני אילת.
טריאתלון גן שמואל – תחרות ותיקה, הכוללת גם מרחק כפול, מסלול הרכיבה שמאפשר עלייה על כביש החוף והאווירה המאוד ייחודית לתחרות.
אקוותלון עמק חפר – תחרות קצרה, איכותית ומהירה שנערכת בשיתוף שוונג בחוף בית ינאי, אקוותלון הכולל שחייה מול המזח הישן וריצה על חוף הים עד נחל אלכסנדר.
טריאתלון תל אביב – הפתעת השנה, התחרות עוברת לסתיו באופן חד פעמי…ואין ספק שהיא תהיה מסיבה והכנה מצויינת לאליפות ישראל חודש אחריה.
אליפות ישראל בטריאתלון אילת – היהלום שבכתר, התחרות הותיקה בישראל, עם מספר משתתפים גדול וייתכן שכמו שנה שעברה תתקיים גם תחרות שליחים.

נשמח לראות אתכם מתאמנים ומתכוננים ומשתתפים בתחרויות!
ללוח התחרויות לחצו כאן!