תכירו את פרויקט השגרירים שלנו

איגוד הטריאתלון מתחיל פרויקט מיוחד במסגרתו כל אחת ואחד מכם יכול להכיר את ענף הטריאתלון לחבריו, בני משפחתו או חברי כיתתו. במסגרת הפרויקט הכנו מצגת מיוחדת וסרטון להצגה שיוכל לסייע לכם.

פרויקט שגרירות בשיתוף אתנה לחשיפת הטריאתלון בבתי הספר

סקירה כללית

מטרת הפרויקט היא לחשוף תלמידות מבתי ספר לענף הטריאתלון, על ידי הצגות ופעילויות מעשיות מצד ספורטאיות ומאמנים.ות מובילים.ות. הפרויקט יקדם את הקשר בין הספורט לקהילה, יגדיל את המודעות והעניין בטריאתלון ויעזור לגייס ספורטאים וספורטאיות צעירים/ות חדשים/ות.

מטרות

1.גיוס ספורטאים וספורטאיות חדשים לענף הטריאתלון

2.העלאת רמת המודעות וההשתתפות בפעילויות טריאתלון.

3.קידום הטריאתלון כספורט המשלב כוח, חשיבה ורוח צוות.

4.חשיפה של התלמידים לערכים של בריאות וספורט.

5.תמיכה במאמנים ובקבוצות באמצעות חשיפה והכנסות נוספות.

תקציב

1.תקציב כולל ש"ח הפרויקט: 15,000 ש"ח.

2.שגריר/ה – כל ספורטאית ו/או מאמן.ת

3.תשלום לקבוצה: 500 ש"ח עבור ארגון הפעילות (מינימום 3 כיתות) וגם גיוס של ספורטאית אחת לפחות עבור כל כיתה. התמורה שתתקבל תהיה לטובת פעילות לנשים בקבוצה של המאמן בנושא העשרה או פעילות המשך בטריאתלון, פסיכולוגיה, סדנאות וכו'.

4.כל קבוצה זכאית לבצע עד 3 פעילויות בשנת 2024 ועד סיום התקציב.

5.קבוצה אשר יש לה מספר אזורי פעילות, תהיה זכאית לממש את סעיף 4 עבור כל אזור פעילות שבה תבצע את הפעילות ורק עד שני אזורי פעילות. להלן אזורי הפעילות:
צפון (חדרה צפונה)
מרכז (חדרה – גדרה)
דרומה (גדרה דרומה)

6.אישור הפעילות והתקציב לקבוצה יבוצע אל מול רכזת הנשים ירדן חן

7.ההקצאה תהיה בשיטת כל הקודם זוכה ועד סיום התקציב.

 

לוגיסטיקה ותכנון

חומרים והכנות קיימות

8.מצגת: חומר דידקטי מוכן שמסביר על הטריאתלון.

9.ספורטאיות הישג: ספורטאיות שמעוניינות להציג ולשתף את חוויותיהן.

10.סרטון: סרטון קצר שמציג את הטריאתלון ואת עקרונותיו.

11.פעילות מעשית: תוכנית לפעילות קצרה ומעשית לתלמידים.

אורך המפגש

– כל מפגש עם כיתה יימשך בין 15 ל-20 דקות, כולל הצגה, סרטון ופעילות מעשית.

ביצוע

1.גיוס בתי ספר על ידי המאמנים: זיהוי ותיאום מועדים עם בתי ספר מעוניינים.2.

2.תיאום עם מאמנים וספורטאיות: הכנת לוח זמנים מפורט לביקורים והצגות.

3.הפצת חומרים: שימוש בחומרי הפרסום והדידקטיים הקיימים להכנת התלמידים לפני ההצגה.

 

שיווק ופרסום

12.הפצת מידע על הפרויקט ברשתות החברתיות ובאתר האיגוד.

13.יצירת קשר עם מדיה מקומית לכתבות וראיונות.

14.פיתוח חומרי פרסום לבתי הספר המשתתפים.

15.תיוג ופרסום הפרויקט במדיות השונות של האיגוד #פרויקטשגרירותהטריאתלון

 

מעקב והערכה

16.תיעוד וביקורת של כל הצגה ופעילות במדיה עם ציון כיתה, בית ספר והאשטג של הפרויקט ואתנה ואיגוד הטריאתלון.

17.קבלת משוב מהמאמנים והספורטאיות.

18.ביקור על ידי רכזת האזור של הקבוצה הרלוונטית להערכת ההשפעה על הקהילה ועל גיוס ספורטאיות חדשות.

19.פרסום דוח סיכום והמלצות לשיפור והמשך הפעילות.

 

בתום מילוי כלל ההתחייבויות של הקבוצה, יש לפנות לירדן חן – רכזת אתנה לתיאום תשלום בגין הפעילות .

טלפון : 053-430-9005
מייל: [email protected]

 

לצפיה בפרזנטציה לחצו כאן
לצפיה בסרטון לחצו כאן
לצפיה במצגת לחצו כאן