סיכום מקצה נוער וסיכום קריטריון- מאת רועי זוארץ חבר נבחרת ישראל

יממה לאחר תחרויות העלית היו אלה הנוער שזינקו לתחרות הראשונה שלהם העונה במסגרת הסבב האירופאי.

נוער בנות-
ראשונות זינקו הבנות , הרמה בתחרות פה גבוהה והיה אפשר למצוא על קו הזינוק כמה שמות נוצצים שזכו במדליות באליפויות אירופה ועולם השונות.
ראשונה לצאת מהמים מהגזרה הישראלית היא הגר כהן כליף, 11 שנ' אחריה אביב לוי ויחסית קרובה אליה שירה כץ ואחריהן יצאו צמודות שאר חברי המשלחת הישראלית שכללו את הגר בלוך, נוגה גוטליב, רוני כהן , מיקה נפתלי, איה אביגד ואורי ניר.
הגר כהן כליף התמקמה אחרי פתיחת רכיבה מרשימה בפלטון הראשון ביחד עם עוד 8 רוכבות, מיד אחריה בפער של 20 שנ' ובפלטון השני היו הן שירה כץ ואביב לוי שהיו דומיננטיות לאורך כל הרכיבה, לאביב זו תחרות ראשונה במסגרת האירופאית והיא הפגינה בתחרות בגרות וחוסן מנטלי גבוה.
לא הרחק מאחור נוגה גוטליב ורוני כהן בעבודה טובה הצליחו לשמור על פער מינמלי מהפלטונים הראשונים.
הגר כהן כליף ,כפי שעשתה זאת בעבר, ירדה ראשונה לריצה ו22 שנ' אחריה הגיעה אביב ביחד עם הפלטון השני. (לשירה כץ בהקפה השלישית והאחרונה היה פנצ'ר בגלגל ונאלצה להפסיק את התחרות), בזה אחר זה הגיעו שאר הישראליות למקטע הריצה כאשר אלו הם המיקומים הסופיים:
הגר כהן כליף- 18
נוגה גוטליב – 28
אביב לוי- 32
רוני כהן – 38
איה אביגד -42
מיקה נפתלי-44
אורי ניר- 49
הגר בלוך -50

נוער בנים-
קווארטריה ידועה בים גלי וקריר וזה מה שקיבל את פני מיטב הנוער החזק שלנו.
ראשון לצאת מהישראליים מהמים היה הוא עומר מסילתי שידוע בכישורי שחייה מעולים, מיד אחריו איתמר אשד ובצמוד אליו איליי כאסקי, איתמר עם פתיחת רכיבה חזקה התמקם בפלטון השני שלבסוף התחבר גם עם הפלטון הראשון.
הפלטון השני בהובלת איתמר לבנון ששלט בו ללא עוררין ושוב הפגין יכולות רכיבה מרשימות ביחד עם שאר חברי המשלחת איתי קרסנטי, אלון כהן, נוב שמש ואיליי כאסקי וירדו לבסוף פחות מדקה לאחר המובילים.
איליי עם ריצה מרשימה וסגירה על חברי הפלטון הראשון סיים במקום ה20 וקבע קריטריון לאליפות אירופה לנוער, בסמוך אליו סיים איתמר לבנון במקום ה28, איתמר אשד במקום ה33, איתי קרסנטי במקום ה- 36 עם קריטירון לאליפות אירופה, אלון כהן ונוב שמש עם תחרות הכנה לאליפות אירופה קדטים סיימו במקומות ה51 וה58 בהתאמה ועומר מסילתי במקום ה52.

קריטריון לאליפות אירופה לנוער-
בנות: שירה כץ, הגר כהן כליף, נוגה גוטליב, שני צביטוב.
בנים: איתמר לבנון, איליי כאסקי, איתמר אשד, איתי קרסנטי