סוף שבוע מרתק לטריאתלון הישראלי בשארם א'-שייח שבמצרים!

סוף שבוע מרתק לטריאתלון הישראלי בשארם א'-שייח שבמצרים!
תוצאות טובות לגברים ולנשים של ישראל במצרים בתחרות 2023 Africa Triathlon Cup Sharm El Sheikh:

בנים –
לאחר עיכוב של 20 דקות בזינוק של הבנים הוזנקו בשעה 7.50. הזינוק היה זינוק מהמים של 48 ספורטאים שמתוכם חמישה ישראלים.
בשחייה היו שתי דבוקות עיקריות, הראשונה של 11 גברים עם שחיינים ברמה גבוהה. חצי דקה הגיעה הדבוקה השנייה בה היו רועי זוארץ, אלמוג אלעזרי ומעיין גלנץ שהוליכו את הדבור. אחרי עוד 25 שניות יצא איתמר לבנון ואחרי עוד 10 שניות יצא אודי אלחנתי.
פתיחת הרכיבה הייתה מאוד חזקה ואגרסיבית. רועי זוארץ ומעיין גלנץ הצליחו לשמור על הפלאטון. אחרי כמה קילומטרים מעיין גלנץ נפצע ונאלץ לפרוש. איתמר לבנון הצליח לצמצם מעט ולהישאר בפלאטון השלישי
בריצה, רועי זוארץ נתן הופעה מרשימה וסיים במקום ה-11,  כדקה ועשר שניות מהמנצח מברבדוס. איתמר סיים במקום ה-26,  אלמוג אלעזרי סיים במקום ה-30 ואודי אלחנתי סיים במקום ה-35.

בנות –
בשעה 10.00 הבנות הוזנקו, ושם היה לנו את הגר כהן כליף בת ה-22 ואת אביב לוי בת ה-20.
הזינוק גם פה היה מתוך המים, 200 מטר למצוף הראשון. הגר כהן כליף הובילה את השחייה בין המצוף הראשון לשני ואביב לוי בעקבותיה. הגר עשתה החלפה חזקה מאוד ועלתה ראשונה לרכיבה ואיתה אביב לוי ועוד כמה בנות.
לבסוף אביב והגר היו בפלאטון הראשון של עשר בנות.   החלפה מהירה של הגר ואביב והן יצאו ראשון שני, בהתאמה, למקטע הריצה של ה-5 ק"מ בחום  הלוהט של המדבר. בין הישראליות, אביב הובילה על הגר במשך קילומטר וחצי אבל  הגר נכנסה לקצב שלה ועקפה את אביב. הגר תפסה את החמישית שנשרה מהראשונות והייתה במקום החמישי 500 מטר בסופו של דבר היא סיימה סיימה במקום ה-7 כדקה אחרי המנצחת הקמבודית. אביב לוי סיימה במקום ה-9 והמכובד כדקה ועשר שניות אחרי הגר.

לתוצאות המלאות: https://triathlon.org/results/result/2023_africa_triathlon_cup_sharm_el_sheikh