סיכום מחנה אימונים נבחרת ישראל עתודה

בסוף השבוע 04-05.07 התקיים המחנה האימונים השנתי של פרויקט "עתודה לנבחרת ישראל". למחנה שהתקיים ברמת הגולן ואצבע גליל יצאו 31 ממיטב הטריאתלטים בארץ בני 14-17.

המטרות העיקריות של המחנה היו גיבוש הספורטאים, כמו גם מתן הזדמנות להשתתף באימונים מיוחדים ומאתגרים. אין ספק שבסוף המחנה הספורטאים הכירו יותר טוב אחד את השני, מאוד התגבשו. דבר זה חיוני להמשיך הקריירה שלהם ככל שיתקדמו בספורט ההישגי בארץ ובעולם. אמנם הטריאתלון הוא ענף שמתחרים אחד מול השני, אבל אי אפשר להגיע רחוק בלי חברים לדרך.

הספורטאים הצעירים והחזקים ניצלו את ההזדמנות להתאמן עם בני גילם מקבוצות אחרות בארץ, מי שהם בדרך כלל פוגשים רק בתחרויות. בין היתר, הספורטאים רכבו בנופים המהממים של מרכז רמת הגולן (כולל טיפוס קצר ותלול של הר בנטל) וגם בעמק החולה. נקודת השיא של המחנה הייתה אימון תחרות בכפר בלום, כאשר מקטע השחייה התקיים בנהר הירדן הקריר (נגד הזרם).

צוות העתודה מבקש להודות לכל מי שתרם להצלחת המחנה  – ההורים המלווים שתרמו מזמנם, ליוו את הרכיבות וטיפלו בהרבה מהלוגיסטיקה. תודה מיוחדת למועדון טריאתלון גליל עליון בהובלת יואב ביטון, שבזכותם אפשר היה לקיים אימון טריאתלון ברמה הגבוהה ביותר.

סיכום באדיבות עידו קצנלנבוגן- מאמן ראשי פרויקט עתודה