סיכום מלייה גביע אירופה 18.04.2021, באדיבות רועי זוארץ ואור ברגר

גביע אירופה במלייה, זוהי הפעם השנייה שיוצאת משלחת של נבחרת ישראל אל התחרות בעיר החוף מלייה שנמצאת בשטח מרוקו אך בשליטה ספרדית, השנה הגיעו ספורטאים היישר משגרת אימונים מגירונה ביחד עם המאמן הלאומי אורי זילברמן ושם פגשו את איתמר לבנון שהגיע מהארץ ואת אור ברגר עוזר המאמן הנבחרת והאקדמיה למצוינות בספורט.
למשלחת הגיעו שחר ורן ושגיב שעבורם התחרות הינה הכנה לקראת הדבר האמיתי ביוקהומה בעוד כחודש, אליהם התווספו רועי זוארץ ואיליי כאסקי היישר מגירונה ואיתמר לבנון מהארץ שעבורם זוהי תחרות הכנה למצב יכולות לקראת פתיחת העונה והניקוד העולמי במאי.
בגזרת הנשים קיבלנו את אלופת ישראל לנוער ועלית אביב לוי שהיא בשנתה ה-3 בקטגוריית הנוער עם התנסות ראשונה בעלית! את רוני כהן ורוני זבליק שלהן כמו לבנים זוהי תחרות הכנה להבנת יכולות ושיפור אלמנטים תחרותיים.

סיכום תחרות גברים:
שחר שגיב מסיים במקום ה-3! לאחר שחייה "סולידית" כלשונו עם יציאה במקום ה-20 מהמים החלפה ראשונה כיאה לספורטאי מנוסה ועלייה לאופניים במקום ה-3, שחר היה בקבוצת הבריחה והוביל אותה ברוב שלבי התחרות , לאחר מאבק צמוד עם קוניקס הצרפתי (בעברו אלוף העולם לנוער וU23) מסיים במקום ה-3.
את התחרות ניצח ליאו ברגר שהגיע במקום ה3 באליפות העולם האחרונה.
רן שגיב- מצליח לצמצם בפערים בהחלפה ראשונה הכי מהירה בתחרות! ועולה עם הפלטון השני לרכיבה , אותה הוא מוביל ומנסה לצמצם בפערים מהראשונים, עם ריצה מדהימה מסיים במקום ה-20 והמכובד.
רועי זוארץ- שחייה טובה עבורו שהציבה אותו במקום טוב בין הבריחה לפלטון הראשון אך החלפה איטית הציבה אותו קצת מאחור ואת הרכיבה הוא עושה ביחד עם רן, עם ריצה טובה מסיים במקום ה34.
איליי כאסקי- ספורטאי בשנתו האחרונה של הנוער פותח את העונה עם התנסות ראשונה בעלית, מוכיח את יכולותיו עם שחייה טובה וריצה מצוינת ומסיים במקום ה-42.
איתמר לבנון- תחרות ראשונה בעלית לאיתמר לאחר סיום תקופתו בנוער, נזכיר שאיתמר סיים ב2019 מקום 11 בעולם בלוזאן! איתמר הוכיח בתחרות אופי ויכולות רכיבה גבוהות לאחר שחייה קצת פחות מוצלחת, נלחם עד השנייה האחרונה וסיים במקום ה-54.

עלית נשים:
אביב לוי- פתיחה מצוינת של אביב עם שחייה שמציבה אותה במקום ה-26 ביחד עם עוד שמות גדולים מהענף, אביב מוכיחה שוב יכולות רכיבה גבוהות כאשר מובילה ברוב שלבי הרכיבה, בסיום אביב ממוקמת במקום ה-50 (תחרות ראשונה בעלית).
רוני כהן- גם לרוני התנסות ראשונה בעלית , רוני מוכיחה אופי ולחימה לכל אורך שלבי התחרות ומסיימת במקום ה-62.
רוני זבליק- חשה ברע בלילה שלפני ובבוקר בהחלטה עם הצוות המקצועי והרפואי של הנבחרת העדיפה לוותר על התחרות ולהמשיך בהכנות לקראת המשך העונה.

שיהיה בהצלחה לכל הספורטאים המתחרים בתחרויות הבאות!