עדכון חזרה מדורגת לשגרה

המסמך להלן מפרט שורה של צעדים וכללים המחייבים את האיגודים והתאחדויות הספורט, את אגודות הספורט, ואת הספורטאים הפעילים באופן אישי, לצורך שמירה על בריאות ומניעת הידבקות והדבקה בנגיף הקורונה. הקפדה על יישום הכללים והאחריות האישית של כל אחד מכם, היא מחויבת המציאות ומהווה תנאי ליכולתנו להמשיך בתהליך החזרת הספורט באופן הדרגתי לשגרה מהר ככל שניתן.

להלן עדכונים  אחרונים:

1 .תחרויות ספורט – ניתן לקיים תחרויות ללא מגע וללא קהל בענפי הספורט התחרותיים, במתכונת המאושרת לאימונים בענפי הספורט התחרותיים (כמפורט במסמך "סיכום הנחיות בנוגע לפעילות ספורט תחרותי").

2 .הגדלת מס' הספורטאים ב"קפסולה" – החל מ 17/5/2020 ניתן לקיים פעילות של 20 ספורטאים (במקום 15) בקפסולה בכל הענפים, לרבות בענפי הספורט המוטורי ובמסגרת המוסדות להכשרת מאמנים ומדריכים.

3 .חוגי ילדים – יפתחו בין התאריכים 2020.5.30-24( טרם נקבע המועד הסופי).

4 .בריכות השחייה – יפתחו לשחייה בלבד בין התאריכים 24-30/5 (טרם נקבע המועד הסופי) בכפוף למגבלה של אדם אחד ל-10 מ"ר במתחם ואדם אחד ל-3 מ"ר בשטח הבריכה.

5 . פעילות שחייה בים- ספורט ימי מותר לקיום תחת המגבלות של גודל הקבוצה ושמירת מרחק בהתאם לתנאים הרגילים (מרחק של 2 מטר בין אדם לאדם). לאחר פעילות הספורט בים יש לוודא  אי שהיה בחוף למטרות אחרות – פינוי הקבוצה / המתאמנים מהים מייד לאחר  קיום הפעילות.

6. רכיבה על אופניים- מותרת רכיבה עם כפפות אישיות. ככלל, הרכיבה תתבצע מחוץ לריכוזי אוכלוסייה. יש לשמור מרחקים בהתאם לכללים.

תנאים כללים שאנו מוצאים לנכון להזכיר שוב והנם תקפים כחלק ממכלול התנאים לחזרה מדורגת לאימונים

פעילות הספורט במתקנים שאינם חלק מהמרחב הציבורי תתבצע תוך עמידה בתנאי "התו הסגול" הרלוונטיים והמצורפים למסמך זה. בכל מקרה מומלץ לבדוק מדי פעם את פרסומי משרד הבריאות באשר לשינויים או עדכונים באשר לדרישות התו הסגול או הדין.

הפעילות בכל הענפים תותר במסגרת "קפסולת אימון" קבועה של עד חמישה עשר אנשים* כולל מאמן וצוות מקצועי, בכפוף לגודל המתקן ולמספר האנשים המותר במקום לפי כללי התו הסגול. במהלך הפעילות יש להקפיד על מרחק של שני מטרים בין המתאמנים. חל איסור על קיום מגע בין המתאמנים במסגרת הקפסולה הקבוצתיות בכל עת.

במידה ואחד מחברי הקפסולה לא מרגיש טוב, יש לו חום מעל 38 מעלות או שיעול או קושי בנשימה (למעט שיעול או קושי בנשימה הנובעים ממצב כרוני כגון אסתמה או אלרגיה אחרת) עליו להיבדק באופן מידי. במידה ומתקבלת תשובה חיובית, כל הקפסולה נכנסת מיד לבידוד של 14 יום ואימוניה מופסקים.

אין להשתמש במלתחות ו/או מקלחות משותפות.

כל פעילות המתבצעת בזוגות, הזוג יהיה קבוע. יחידים או זוגות , עושים על אחריותם האישית

התנאים הבסיסים לאימון שלא בזוגות או תחרות של ספורטאים בענף הטריאתלון הם – חברות באיגוד כולל אישור רפואי וביטוח, וניתן להתאמן או להתחרות רק במסגרת קבוצה הרשומה באיגוד.

רשימת הקבוצות הרשומות באיגוד לשנת 2020 מופיעה בהמשך המסמך.

*מצ"ב מסמך סיכום הנחיות בנוגע לפעילות גופנית וספורט ממשרד תרבות והספורט
* שימו לב לשינוי החל מ 17/5

רשימת הקבוצות אשר שילמו לאיגוד נכון ל21.05.20
500TRI
CLUB226
GoldenTri
NITRO
Team eye can
TeamYizrael
Tri Maagan – טריאתלון מעגן מיכאל
TRI4LIFE
TRIHARD
TRIMAX
TRIMORE מכבי תל אביב
VIBE
Xtrim
ZEN מאמנים לחיים
אנשים וספורט
אסא רופין עמק חפר
בית הלוחם חיפה
בית הלוחם ירושלים
הפ' גליל עליון
הפועל אלתרמנס
טימגז מכבי טריאתלון נס ציונה
טריאתלון ירושלים
מולטי
מכבי RoadRunner הוד השרון
מכבי חיפה כרמל
מכבי סרויה תל אביב
מעוז טריאתלון
עמותת תקוות
עמק האושר
קבוצה אתגרית עוטף עזה
קליפר
שדות טריאתלון