עדכונים משולחן ההנהלה

חברות וחברי איגוד יקרים,

 ימי הקורונה לא תמו עדיין ואנו מקווים לראות שינויים לטובה ומקווים לחזור לשגרה המבורכת . יחד עם זאת, יש לשמור ולהקפיד על כל כל כללי הזהירות תוך מעקב שוטף על השינויים ולהתנהג בהתאם
זו העת, לעדכן אתכם באשר למה שמתרחש אצלנו באיגוד הטריאתלון הישראלי וכיצד אנו צופים ונערכים לפני העתיד.
כפי הידוע לרובנו, איגוד הטריאתלון היא עמותה אשר נסמכת על חבריה. המשאבים הכלכליים העומדים לרשותנו מוגבלים מאד ולמרות זאת ,גם בתקופה הקשה הזו ,
המשכנו  את הנוכחות שלנו, אם ברשתות החברתיות, אם בעדכונים ,אם בשירותים דרך המייל בתשובה לפניות וכמובן, זמינים לכל בעיה או נושא שהופנה אלינו.
הועד המנהל שנכנס לתפקידו אי שם בתחילת משבר הקורונה בחודש ינואר, המשיך את פעילותו כל העת  וקיבל החלטות שיצאו לביצוע על פי הנדרש.
  • החזרנו באופן מיידי את דמי הרישום לתחרויות הראשונות של השנה : האקוואתלון , טריאתלון מודיעין וטריאתלון ראשון לציון ע"ש ליאור שבתאי ז"ל.
  • בהתאם למצב ובכפיפות למצב בארץ וכן למדיניות איגוד הטריאתלון העולמי השעינו כל פעילות תחרותית עד ה 30/6/2020.
  •  לצד מאמצינו אלו להידוק החגורה ו"צמצום ההיקפים", קיימות לאיגוד הוצאות קבועות אותן לא ניתן לצמצם כגון- ביטוחים, שכר ופעילות מאמני הנבחרת, תקורות (שכ"ד וכדומה).
  • יזמנו פעילות תחרותית וירטואלית ברשת ביום העצמאות- פעילות שהתגובות עליה היו חיוביות ומשמחות.
  • עם הסימנים הראשונים לאפשרות חזרה לשגרה, פעלנו להחזרת הפעילות הספורטיבית של ספורטאי ההישג האולימפיים שלנו  ומיד לאחר מכן פעלנו ועודנו פועלים במרץ רב מול משרד התרבות והספורט, המאמנים והקבוצות וקיבלנו אישור לאפשר לחברי האיגוד להתאמן מסודר במסגרת הקבוצות שלכם. בכוונתנו להחזיר אותכם, הספורטאים והספורטאיות שלנו אל מסלולי הריצה, הכבישים ומסלולי האופניים, הבריכות והים.
  • אנו מחויבים לכם ולכן, חברי וחברות האיגוד ובכוונתנו לפעול ללא לאות ולהיות הראשונים שמפעילים פעילות טריאתלון תחרותית ברגע שהדבר יתאפשר. לא נחסוך, לא במאמצים  ולא בתשומות כדי לגרום לכך לקרות. זו המחויבות והתשוקה שלנו !
  • אנו מתחייבים כי ברגע שנוכל לחזור לשיגרה כזו או אחרת שתאפשר לנו מרחב פעולה, נפעיל את כל האמצעים היצירתיים והיכולות שלנו כדי להטיב עימכם, חברי וחברות האיגוד הנאמנים שלנו וכדי לפעול לטובתכם – לקיום פעילות טריאתלון איכותית ומקצועית כאן בישראל.

איגוד הטריאתלון הישראלי