ישיבת הנהלה 23.08.22

ישיבת הנהלה של הועדה המנהל של האיגוד שהתקיימה ביום 23.8.2022 במשרדי האיגוד
נוכחים.ות: מר מיכאל זיו – יו"ר האיגוד, רו"ח רונן זבליק – גזבר האיגוד, גב' מיכל ברם, מר איסי לוינסון, מר הראל זילברמן, מר יוסי סולניק
אורחים: מר דורון אלקיים, עו"ד האיגוד
על סדר היום: כל הנושאים המפורטים בזימון לישיבה כמפורט בנספח "א" לפרוטוקול זה.

דיון והחלטות ישיבת הנהלה 23.08.22

  • לשאלתה של הגב' מיכל ברם, עו"ד אלקיים מאשר כי אין תוקף להחלטת הועד המנהל לעניין ביטול מסלול תשלום פעיל שאינו מתחרה בעלות של 90 ₪ וזאת הואיל והחלטה זאת לא אומצה עד ליום זה על ידי האסיפה הכללית כמתחייב מהוראות סעיף 5.6 לתקנון.
    • תלונת חברת הועד שרה צלח כנגד חבר הועד יוסי סולניק – התקבלה הודעה בדבר הגשת התלונה על ידי הגב' שרה צלח לועד האולימפי כנגד מר יוסי סולניק בגין טענות על התבטאויות בלתי הולמות. עותק מהתלונה הומצא לידי מר סולניק. האיגוד ממתין להתייחסות הועד האולימפי וכן בכוונתו לשכור שירותי ייעוץ על מנת לטפל בתלונה בהתאם להוראות כל דין ונוהל.

  • הוסכם להקדים את מועד הבחירות לסוף שנת 2022 למועד שיקבע על ידי ועדת הבחירות.
    לאור ההקדמה האמורה – הוחלט כי לעניין קביעת המועד הקובע של חבר המבקש להתמודד, יראו מתמודד כמתמודד כשיר הרשאי להיבחר למוסדות האיגוד ולראשותו אם שילם את מיסי החבר בתוך 30 יום מיום פרסום הודעה זאת.

  • למנות את מר הראל זילברמן כיו"ר ועדת המדיה.

  • הוצגה על ידי מיכל ברם טיוטה של נוהל נסיעות. הנוהל טרם נדון ונבחן במוסדות האיגוד. כדי להתחיל בבחינת הנוהל הוסכם כי איסי יעביר את הטיוטה לעיונו של המנהל המקצועי.