שחר שגיב מתחרה ב-2.10.2022 בסופר ליג - תחזית לתחרות

שחר שגיב מתחרה ב-2.10.2022 בסופר ליג – תחזית לתחרות

סופר ליג – מחזור 4 (טולוז, צרפת).
הליגה הכי מהירה ועצבנית נוחתת לראשונה בהיסטוריה בחופי צרפת.

שחר שגיב, אשר סיים במקום ה-2 המדהים בסבב מספר 3 במאליבו, לוס אנג'לס, (היידן ווילד מדליסט הארד בטוקיו על ראש הפודיום, וואסקו וילצ׳ה שדורג שנה שעברה מקום 5 בעולם משלים את דוכן המנצחים), התוצאה הזו שהיממה לא מעט מספורטאי העילית בענף שגם כתבו לו ברכות חמות אחרי ההישג (בין הכותבים גם ג'וני בראונלי, בעל 3 מדליות אולימפיות) פירגון שאין ספק שמגיע לשחר ונקווה שיהיו עוד כאלו.

שחר ממוקם כרגע במקום ה-5 בסופר ליג בשעה שקבוצתו, הצ'יטות, ממוקמת במקום ה-2 הכללי.
לצד שאיפתו של שחר למיקום גבוה ככל שניתן בתחרות בטולוז שחר ינסה גם לבצע עוד רכיבה אגרסיבית אשר תקדם אותו בתחרות הפנימית על חולצת הרוכב המהיר ביותר בליגה שחר, אשר הפגין מספר רכיבות חזקות במיוחד עד כה בליגה, מדורג במקום השני בקטגוריה זו, ושוב כסגנו של היידן ווילד הניו זילנדי אשר נכון לעכשיו מוביל בבטחה גם את כל הליגה.

כולם מוזמנים לצפות ולעודד את שחר וקבוצת הצ'יטות ביום ראשון הקרוב, 2 אוקטובר, בשעה 15:20 שעון ישראל (שידור ישיר ביוטיוב וגם ב-TriathlonLive).

את שחר מלווה מאמנו ומאמן הנבחרת, ליאור כהן.

פורמט תחרות הסופר ליג בטולוז:
הפורמט בליגה משתנה בכל אחד מ-4 המפגשים, הפעם הפורמט יהיה – Triple Mix (כמו טריפל להבים שחזר השנה לתוכנית התחרויות שלנו, רק יותר קשה ובשידור חי!).
שלושה זינוקים לטריאתלון למרחק קצר ( סופר ספרינט בשפת העם) בסדר שמשתנה כל פעם והמטרה ניקוד מקסימלי באופן האישי ובמקצה הקבוצתי.
מקצה 1 – שחיה, רכיבה ריצה.
2 דק' מנוחה לפי הראשון לחצות את קו הסיום (קשוח למי שמאחור).
מקצה 2 – ריצה, אופניים שחייה.
4 דק' מנוחה לפי הראשון לחצות את קו הסיום, ולמקצה האחרון הזינוק הוא עפ"י זמן מצטבר (זינוק מרדף).
מקצה 3 – רכיבה, אופניים, ריצה.
*ספורטאים שמסיימים כל אחד מהמקטעים בכל שלב של התחרות 90 שניות או יותר מהראשון – יוצאים מהתחרות! (דוגמא: ספורטאים שמסיימים את הרכיבה במקצה השני מעל 90 שנ' מהראשונים – עוצרים, וזה קרה בעבר).