כללי

כללי

עיריית אשקלון ואיגוד הטריאתלון הישראלי שמחים להזמינכם לטריאתלון אשקלון העשירי – אליפות ישראל בספרינט לבוגרים אבל גם ניתן להתחרות במקצים האולימפיים . טריאתלון אשקלון הראשון נערך בשנת 2005 במסגרת משחקי המכבייה. בשנים האחרונות הפך טריאתלון אשקלון לתחרות בעל מסורת מרשימה ומציעה תחרות אטרקטיבית לאורך חוף אשקלון המרהיב.
מרכז התחרות ושטח ההחלפה נמצא בחניון בצידה הצפוני של המרינה באשקלון (מול מלון לאונרדו).
מסלול הרכיבה לכיוון צפון לאורך שדרות יקותיאל אדם-רפאל איתן-אריה תגר.
מסלול ריצה לאורך הטיילת המרהיבה לאורך החוף

חנייה ודרכי הגעה

החנייה תתאפשר בחניונים הסמוכים ועל פי שילוט ההכוונה במקום.

בעלי תפקידים

מנהל התחרות: ניר כהן
בקר טכני:   אמנון כהן
שופט ראשי:  אורי צלח
ועדת עירעורים: אמנון כהן, מיכאל זיו, מרסלו- נציג העירייה

נקודות נוספות

חברי איגוד אינם צריכים לעבור בעמדת הרישום- (נא לודא כי הנכם חברי איגוד בעלי מס' ברזל וצ'יפ קבוע!!)
מי שאינו חבר איגוד בעל צ'יפ קבוע ומס' ברזל קבוע- תחולק ערכה זמנית (ובסוף התחרות מחזירים אותה) עבור התחרות בפיקדון של 50 ש"ח במזומן – ללא הפיקדון הערכה לא תחולק-

·  תדריך יתקיים על קו הזינוק ביום בתחרות.
·  רק מתחרים בעלי מספר חזה ורישום כנדרש, יורשו להכנס אל שטח ההחלפה. כדי להמנע מאי נעימות נבקש להקפיד על כלל זה, לטובת שמירה על רכוש המתחרים.
·  אין כניסות למאחרים לצ'ק אין.
·  חל איסור על ביצוע דרפטינג בתחרות למעט מקצי עילית נוער ומיני ספרינט. במקצי העילית נוער והמיני ספרינט בהם מאושר הדרפטינג תחול הגבלה על תצורת אופניים.במקצים אלו בעלי אופניים בתצורה שאינה מאושרת כגון אופני הרים ובעלי כידון בולט לא יורשו להתחרות. חל איסור לבצע דרפטינג בנים על בנות ולהפך
·  לוח הזינוקים עשוי להשתנות בהתאם לכמות הנרשמים. לוח זינוקים סופי יפורסם 48 שעות לכל הפחות לפני התחרות.
·  מכסת הרישום הכוללת לתחרות עומדת על 800 מקומות. ההרשמה תסגר עם ההגעה למכסה המקסימלית או בגמר הרישום, המוקדם מבין השניים.
·  לביטול הרשמה יש למלא את טופס הביטולים ולשלוח אל איגוד הטריאתלון בדואר אלקטרוני
·  שימו לב! הרישום לתחרות מותנה בהצגת אישור רפואי תקף ליום התחרות מתחנה לרפואת ספורט בלבד!

לתשומת לב המתחרות והמתחרים: אנו נכנסים לעונת החום. אנו עושים הכל על מנת לקיים תחרויות טריאתלון מלאות בהתאם לתיכנון המקורי אך על בטיחותכם לא נתפשר. במצב בו עומסי החום עולים מעבר לסף המוגדר בחוק, יתכנו בהחלט החלטות במהלך התחרות לקיצור מרחקי ריצה ו/או אף הפסקת תחרויות ! ספורטאי אשר לא יענה להנחיות מארגני התחרות וימשיך בתחרות על דעת עצמו, יפסל בתחרות הרלוונטית ויושעה מהשתתפות לארבע תחרויות נוספות, עוקבות. רישום לתחרות והשתתפות בה, כמוה כהסכמת המתחרה להישמע להנחיות והוראות המארגנים ללא כל ויכוח או טענה. כל התנהלות אחרת מצד מתחרה במהלך התחרות תגרור פעילות בלתי מתפשרת לקיום הנחיות המארגנים.

·  טקס הסיום ייערך במלון ליאונרדו הסמוך לאתר התחרות  כולל כיבוד קל

מדידת זמנים ותוצאות

מדידת זמנים אלקטרונית על ידי מערכת championchip. לאחר התחרות התוצאות יפורסמו כאן.