מסלולים ותדריך

הנחיות למסלולים

● זינוק+שחייה – בחוף מציצים.
● שטחי החלפה – בחניונים הדרומיים ועל הדק שבשטח נמל תל אביב.
● מסלול האופניים – יציאה מנמל ת"א, דרך רוקח ומחלף איילון.
● מסלול הריצה – הצוות המקצועי החליט לעדכן את מסלול הריצה ולרוץ בטיילת אוסישקין לאורך גדת הירקון מהצד הדרומי. שינוי זה בוצע על מנת לאפשר ריצה במסלול מוצל ביחס לטיילת תל ברוך.

למפה של מסלולי הרכיבה והריצה לחצו כאן
(את המפה ניתן להגדיל לנוכחותכם, והנקודות המסומנות על המסלול מכילות מידע נוסף).

o מסלול בנמל – אחרי השחייה:
o עלייה מחוף מציצים לכיון שטחי ההחלפה.
o יציאה משטחי ההחלפה לרכיבת הכביש.
o מסלול בנמל – אחרי הרכיבה:
o ריצה תתקיים משטחי ההחלפה דרך המעגנה, על הדק לכיוון צפון – ייפרסו מחסומים ע"פ תוכנית הבטיחות כל הדרך, ייבנו שתי רמפות לירידה ועלייה מהמעגנה.
o ניתוב האנשים יהיה על בסיס סדרנים שיוצבו לאורך המסלול.

תיאור המסלולים וההקפות:

שחייה רכיבה ריצה
אולימפי 1,500 (2 הקפות) 40 ק"מ (2 הקפות) 10 ק"מ (4 הקפות)
ספרינט 750 (1 הקפה) 20 ק"מ (1 הקפות) 5 ק"מ (3 הקפות)
סופר ספרינט גילאי 14-15 500 (1 הקפה קטנה) 10 ק"מ (1 הקפות מקוצרת) 3 ק"מ (הלוך חזור)
אורבן ספרינט 300 (הלוך חזור) 10 ק"מ (1 הקפה מקוצרת) 3 ק"מ (הלוך חזור)
אקוותלון 12-13 300 (הלוך חזור) 2 ק"מ (הלוך חזור)
אקוותלון 10-11 200 (הלוך חזור) 1.5 ק"מ (הלוך חזור)
אקוותלון 8-9 100 (הלוך חזור) 1 ק"מ (הלוך חזור)

● מתחם מרכזי – סיום, אקספו וטקס הענקת מדליות למנצחים
● אזור סיום מגודר, מתחם אקספו, ומתחם טקס (יוקם על הדשא הסינטטי שייפרס במסגרת דוקאביב).

שחייה

• שטח הערכות – יש להיכנס לשטח ההערכות לזינוק ולעבור על שטיח המדידה בכניסה לשטח הזינוק.
  • זינוק – בחוף מציצים.
  • שחייה – בהתאם למצופים כפי שיוצבו בבוקר התחרות.
  • מעבר לשטח ההחלפה – על החוף ומעבר לשטח ההחלפה בשטחי החנייה הדרומיים בנמל.

רכיבה

תיאור המסלולים וההקפות  –

• מסלול הרכיבה אולימפי וספרינט (הקפה של 20 ק"מ) –
    • יציאה מהנמל (ברחוב שער ציון) – פנייה שמאלה (לדרך רוקח) הגעה עד מחלף רוקח – איילון עלייה לכיוון איילון דרום – פרסה מתחת גשר ההלכה – רכיבה צפונה על איילון (נגד כיוון התנועה, הכביש סגור) – פרסה מתחת מחלף שבעת הכוכבים (הרצליה) – פרסה במחלף רוקח (חשוב לשים לב! הירידה חזרה לדרך רוקח היא בדיוק דרך אותה העלייה שעליתם לנתיבי לאיילון וחשוב לא לטעות) – רכיבה לאורך דרך רוקח לנמל ת"א – מול חניון דן חובה להיכנס לתוך החניון ושם מתבצעת פרסה גדולה לאלו היוצאים לסיבוב נוסף ופנייה ימינה חזרה לכיוון הנמל לאלו המסיימים את הרכיבה (חובה להיכנס פנימה וזאת כדי למנוע סיכון בטיחותי בין הממשיכים לסיבוב נוסף לאלו המסיימים את הרכיבה) – הכניסה לנמל ימינה רחוב אחד לפני היציאה לרכיבה (רח' כג' יורדי הסירה) – קו ירידה מיד אחרי המעבר של המחסומים בכניסה לחניון הנמל.
    • מספר ההקפות לכל מקצה בטבלה המרכזת של כל המסלולים.
  • מסלול הרכיבה סופר-ספרינט ואורבן (הקפה של 10 ק"מ) –
    • יציאה מהנמל (ברחוב שער ציון) – פנייה שמאלה (לדרך רוקח) הגעה עד מחלף רוקח – איילון עלייה לכיוון איילון דרום – פרסה מתחת גשר ההלכה – רכיבה צפונה על איילון (נגד כיוון התנועה, הכביש סגור) – פרסה מתחת מחלף קק"ל – פרסה במחלף רוקח (חשוב לשים לב! הירידה חזרה לדרך רוקח היא בדיוק דרך אותה העלייה שעליתם לנתיבי לאיילון וחשוב לא לטעות) – רכיבה לאורך דרך רוקח לנמל ת"א – מול חניון דן חובה להיכנס לתוך החניון ושם מתבצעת פרסה גדולה לאלו היוצאים לסיבוב נוסף ופנייה ימינה חזרה לכיוון הנמל לאלו המסיימים את הרכיבה (חובה להיכנס פנימה וזאת כדי למנוע סיכון בטיחותי בין הממשיכים לסיבוב נוסף לאלו המסיימים את הרכיבה) – הכניסה לנמל ימינה רחוב אחד לפני היציאה לרכיבה (רח' כג' יורדי הסירה) – קו ירידה מיד אחרי המעבר של המחסומים בכניסה לחניון הנמל.
    • הלוך חזור בלבד.

למפה לחצו כאן!

ריצה

• הצוות המקצועי החליט לעדכן את מסלול הריצה ולרוץ בטיילת אוסישקין לאורך גדת הירקון מהצד הדרומי. שינוי זה בוצע על מנת לאפשר ריצה במסלול מוצל ביחס לטיילת תל ברוך.

תיאור המסלולים וההקפות  –

• מסלול הריצה זהה ברובו לכל המקצים –
    • יציאה משטחי ההחלפה – ימינה בצמוד לים – ממשיכים לאורך הנמל הישן (המעגנה) – לאחר כ-200 מ' פונים שמאלה ויורדים על רמפה (במקום המדרגות הקיימות) בנתיב הצמוד לים (רצים בכיוון אחד בלבד, אין צפיפות בעייתית) – עולים על רמפה (במקום המדרגות) – פונים שמאלה ולאחר כ-100 מ' פונים ימינה וממשיכים כל הזמן במקביל לים – עוברים ליד שער הסיום – ממשיכים ישר עד נחל הירקון – פונים ימינה ורצים כל הזמן כשאר הירקון מצד שמאל (אין השנה חצייה של הירקון) – נקודות הפרסה לכל מקצה יהיו בהתאם למרחקים השונים – פרסה קרובה (בהתאם למקצים) מופיע במפה המפורסמת כאן כ"סיבוב מערבי" – היא כ-100 מ' אחרי גשר העץ בצורת קשת.
    • מקצה אולימפי – מבצעים 10 ק"מ.
      • 4 הקפות של 2 ק"מ (כל כיוון 1 ק"מ) – ההשלמה ל-10 ק"מ היא במרחקי הריצה משטח ההחלפה לתחילת ההקפה ובריצה לשער הסיום.
    • מקצה ספרינט – מבצעים 5 ק"מ
      • 3 הקפות של 1 ק"מ (כל כיוון 500 מ') – ההשלמה ל-5 ק"מ היא במרחקי הריצה משטח ההחלפה לתחילת ההקפה ובריצה לשער הסיום.
    • מקצה סופר ספרינט ואורבן – מבצעים 3 ק"מ.
      • הלוך עד נקודת הסיבוב של הספרינט/אורבן וחזור לשער הסיום על אותו מסלול.
    • אקוותלון 12-13 – הלוך עד נקודת הסיבוב שלהם, חזור לשער הסיום.
    • אקוותלון 10-11 – הלוך עד נקודת הסיבוב שלהם, חזור לשער הסיום.
    • אקוותלון 8-9 – הלוך עד נקודת הסיבוב שלהם, חזור לשער הסיום.