מסלולים ותדריכים

תדריכים

  • תדריך מאמנים.ות לתחרות ייערך בזום ביום רביעי 30.11 בשעה 12:00. לקישור לחצו כאן 
    (https://us02web.zoom.us/j/87410511166Meeting ID: 874 1051 1166)
  • יום ראשון, 04.12 תדריכי זום לפי מקצים-
    בשעה 19:00 לילדים.ותלצפיה בתדריך לחצו כאן
    בשעה 20:00 אולימפי, ספרינט נוער וספרינט ק.גיללצפיה בתדריך לחצו כאן
    בשעה 21:00 סופר ספרינט ואורבן ספרינט לצפיה בתדריך לחצו כאן
    התדריכים יכללו גם התייחסות לשליחים
  • ביום חמישי 8.12 יתקיים תדריך מאמנים.ות בשטח התחרות בשעה 13:00
  • ביום שישי 9.12 יתקיים תדריך מאמנים.ות למקצה שליחים במלון קלאב ספורט בשעה 17:00
  • תדריכים מוקלטים יועלו בסיום התדריך.

שחיה אולימפי ספרינט

מעבר מהשחייה לשטח החלפה דרך חניה בין מלון רויאל ביץ למלון דן

אולימפי 750 מ' X2  ספרינט 750 מ'

שחיה סופר ספרינט ואורבן

מעבר מהשחייה לשטח החלפה דרך חניה בין מלון רויאל ביץ למלון דן

סופר ספרינט ואורבן ספרינט 500 מ'

שחיה ילדים

מעבר מהשחייה לשטח החלפה דרך חניה בין מלון רויאל ביץ למלון דן

ילדים 8-9 100 מ' ילדים 10-11 200 מ' ילדים 12-13 300 מ'

מסלול רכיבה אולימפי וספרינט

יציאה משטח ההחלפה לקו עליה דרך שרוול היציאה, רכיבה ברחוב פיסטאני כ-100 מטר עד הכיכר עם דרך הים. רוכבים בחלק הקרוב של הכביש (נגד כיוון התנועה) עד הכיכר של דרך הים עם רחוב שיפרון, גם בכיכר הזאת רוכבים בחלק הקרוב של הכביש (נגד כיוון התנועה)

בעיר המלכים עוברים לרכב עם כיוון התנועה עד רחוב קאמפן, פונים שמאלה לקאמפן ורוכבים עד הכיכר עם רחוב דרבן ועוקף שדה התעופה ישן. בכיכר פונים ימינה לעוקף שדה התעופה הישן. בעוקף שדה התעופה הישן רוכבים עד כיכר טורונטו, בכיכר פונים ימינה (צפונה) לכביש הערבה, רוכבים עד מחסום המכס, מבצעים פרסה ורוכבים בחזרה עד כיכר טורנטו.

עוברים את כיכר טורנטו לכיוון העיר (לדרום) עוברים כיכר אחת ובכיכר השנייה מבצעים פרסה מבלי להיכנס לכיכר, חוזרים בחזרה לכיכר טורנטו, פונים ימינה לעוקף שדה התעופה הישן ורוכבים בחזרה עד עיר המלכים, מיד לאחר עיר המלכים פונים ימינה לאחר 200 מטר קו ירידה הספרינט מבצע הקפה אחת האולימפי מבצע 2 הקפות.

חשוב לציין כי הרכיבה מכיכר טורנטו עד מחסום המכס וחזרה וכן הרכיבה לתוך העיר וחזרה מתבצעת על צד אחד של הכביש ורכיבה לשני הכיוונים – יש להיזהר בעיקר בכיכרות ששם הכביש מאוד צר.

מסלול רכיבה ספרינט נוער, סופר ספרינט ואורבן ספרינט

יציאה משטח ההחלפה לקו עליה דרך שרוול היציאה, רכיבה ברחוב פיסטאני כ-100 מטר עד הכיכר עם דרך הים רוכבים בחלק הקרוב של הכביש ( נגד כיוון התנועה) עד הכיכר של דרך הים עם רחוב שיפרון, גם בכיכר הזאת רוכבים בחלק הקרוב של הכביש ( נגד כיוון התנועה )

בעיר המלכים עוברים לרכב עם כיוון התנועה עד רחוב קאמפן, פונים שמאלה לקאמפן ורוכבים עד הכיכר עם רחוב דרבן ועוקף שדה התעופה ישן. בכיכר פונים ימינה לעוקף שדה התעופה הישן. בעוקף שדה התעופה הישן רוכבים עד לפני כיכר טורונטו, בנקודת הסיבוב עושים פרסה וחוזרים לעוקף שדה התעופה הישן, רוכבים בחזרה עד עיר המלכים, מיד לאחר עיר המלכים פונים ימינה לאחר 200 מטר קו ירידה – הספרינט נוער מבצע 3 הקפות. סופר ספרינט ואובן ספרינט מבצעים 2 הקפות.

מסלול רכיבה ילדים

יציאה משטח ההחלפה לקו עליה דרך שרוול היציאה, רכיבה ברחוב פיסטאני כ-100 מטר עד הכיכר עם דרך הים. רוכבים בחלק הקרוב של הכביש ( נגד כיוון התנועה) עד הכיכר של דרך הים עם רחוב שיפרון, גם בכיכר הזאת רוכבים בחלק הקרוב של הכביש (נגד כיוון התנועה)

בעיר המלכים עוברים לרכב עם כיוון התנועה עד רחוב קאמפן, פונים שמאלה לקאמפן ורוכבים עד 100 מטר לפני כיכר דרבן, ישנו מעבר באי תנועה.

בנקודת הסיבוב עושים פרסה וחוזרים בחזרה עד עיר המלכים, מיד לאחר עיר המלכים פונים ימינה לאחר 200 מטר קו ירידה – עד גיל 9 רוכבים הקפה אחת, גילאי 10-11 רוכבים 2 הקפות, גילאי 12-13 רוכבים  3 הקפות.

מסלול ריצה בוגרים ונוער - אולימפי, ספרינט, ספרינט נוער וסופר ספרינט

יוצאים משטח ההחלפה דרך שרוול העוקף את שער הסיום מדרום, עולים על משטח הכורכר ורצים לאורך הצלע המערבית שלו עד רחוב קמפן, פונים ימינה ומבצעים הקפה של רחבת הכורכר, בנקודת הסיבוב מבצעים פרסה וחוזרים לפינה הצפון מערבית של הרחבה, יורדים לכביש המקביל לצלע המערבית של רחבת הכורכר ונכנסים לטיילת. בטיילת רצים עד הגשר, מבצעים פרסה וחוזרים בחזרה לנקודת הסיבוב הדרומית הנמצאת לא רחוק משער הסיום.

נוער וספרינט עשים 2 הקפות, אולימפי 4 הקפות – בהקפה האחרונה רצים על הכביש המוביל לשער סיום.

אורבן ספרינט עושים הקפה אחת 

סופר ספרינט עושים הקפה אחת מלאה ויוצאים מנקודת הסיבוב הקרובה לשער סיום להקפה קצרה של 500 מ' נוספים.

הקפה = 2.45 ק"מ .

מסלול ריצה ילדים

יוצאים משטח ההחלפה דרך שרוול העוקף את שער הסיום מדרום, עולים על משטח הכורכר ורצים לאורך הצלע המערבית שלו עד רחוב קמפן, פונים ימינה ומבצעים הקפה אחת על רחבת הכורכר, בנקודות הסיבוב לפי מקצים מבצעים פרסה וחוזרים בחזרה לשער הסיום.